Smiling black







Dnes mi napadol tento celočierny outfit. Vo všeobecnosti sa nikdy neobliekam do tejto, pre mňa farby smútku, ale teraz ma to celkom bavilo. Prečo? Pretože som skombinovala rôzne materiály, zaujímavý odvážny strih čipkovaných šortiek, zrkadlové parádne americké brýle a "zabila" som to čiapkou zo sekáču. Určite mnohým z Vás sa tento outfit bude zdať "príliš" a prekombinovaný a možno aj gýčový, no ja som sa cítila úžasne, pohodlnne a sexi. Podľa mňa základom celého outfitu je postoj toho daného človeka a to, či tie kúsky dokáže nosiť a "predať ich" v dave. Niekto môže mať na sebe aj od hlavy po päty značky a geniálne oblečenie, no keď k tomu nepridá úsmev, dobrú náladu, charizmu a necíti sa v tom dobre, jednoducho vyzerať dobre nikdy nebude. A niektorý človek si zasa oblečie rifle a biele tričko a aj tak sú všetky oči na ňom. Naozaj, základom celej módy je aj tak charizma človeka. Preto si vždy so sebou pri východe z domu pribaľte do Vašej skvostnej kabelky aj ÚSMEV od ucha k uchu a zistíte, že sa zrazu na Vás ľudia budú dívať, úsmev Vám opätujú a istotne svojim pozitívnym vystupovaním mnohým z nich zlepšíte deň :)

Takže v skratke: dnes Lenka objavila Ameriku, teda to, že čierna nie je nuda. Len musíte zvoliť odvážne kúsky, ktoré pútajú pozornosť. Outfit sme fotili, keď sme sa trošku išli osviežiť ľadovým koktejlom do McDonaldu. Mekáč samozrejme nepodporujem, ale ani neodsudzujem. Prisahám a moji blízki vedia, že hovorím pravdu, že som nikdy v živote hamburger nezjedla. Proste mi to nechutí, no musím povedať, že v McDonalde majú skvelú kávu, zmrzlinu a hlavne ľadové Fresco, ktoré vrelo vrelo najvrelejšie odporúčam. Fresco je proste moja záchrana v tropických horúčavách. Je z ľadu a môžete si vybrať z príchutí mango alebo jahoda. Takže ak sa v lete budete chcieť osviežiť, spomeňte si na Lenku, jej štýlový citrón a dajte si túto ľadovú mňamku :) A ak nie, tak Vám možno postačí ten úsmev v kabelke :)




Cap: Second hand
Shirt: Gate
Lace pants: Second hand
Heels: Boohoo.com
Bag: H&M
Sunglasses: New Yorker