22




22 rokov a ja sa stále cítim ako dieťa :D nuž, roky utekajú... A práve roky a čas niektoré vzťahy najviac preveria. Moje kamarátstvo s týmito kráskami (pár ich chýba) je skôr ako sesterstvo a síce sa hoci aj pol roka nevidíme kvôli štúdiu v zahraničí, stále spolu dokážeme presedieť 5 či 6 hodín do záverečnej a rozprávame sa o všeličom. Práve takýto ľudia pôsobia ako balzam na dušu :) Mám veľké šťastie na "moje baby" a aj keď sa rozlezieme do Brna, Thajska, Anglicka či Mexika v mojom prípade, stále budeme nerozlučné a takéto niečo si naozaj veľmi cením :) Chlapi prichádzajú a odchádzajú, ale kamarátky sú navždy :) v našom prípade to platí úplne na sto percent!

Spoločné výlety, nákupy, babské jazdy či pretancované noci. Máme naozaj na čo spomínať :) Predvčerom ma baby pozvali na drink, keďže som mala narodeniny. Ak bývate vo Zvolene, určite zájdite do City Caffe na koktejl. Majú veľký výber a chutia skvele.