Ginger Honey Chicken


Minule som chcela navariť znova niečo rýchle, aspoň trošku zdravé a hlavne originálne. Keďže moje obľúbené ingrediencie sú sójovka, zázvor a med, vymyslela som niečo takéto. Potrebujete:
Mrkvu
Sójovú omáčku
Balzamikový ocot
Olivový olej
Med
Cesnak
Kuracie prsia


Mrkvu nakrájame na úzke pásiky. Slúži ako príloha k mäsku. Podľa mňa je to originálnejšia príloha ako napríklad hranolky alebo ryža. 


Na mäsko si urobíme pác z polky hrnčeka sójovky, trochy vody na zriedenie, dve lyžice medu a tri strúčiky cesnaku. Zázvor (jednu stonku) si olúpeme, nakrájame a pridáme do zmesi. Ach tá vôňa :)


 Mäsko som nechala skoro hodinu pácovať, nech sa chute zoznámia a zmiešajú :)



 Kým sa mäsko pácuje, do mrkvy nalejeme balzamikový ocot. Stačia tri až štyri lyžičky, keďže ocot má veľmi prenikavú vôňu a chuť.


Pridáme olivový olej a znova lyžičku medu.


Mrkvu nakrájanú na pásiky spolu s balzamikom, olejom a medom opečieme na panvici. Ja som ju opekala pár minút, pretože som chcela, aby bola chrumkavá.


Namarinované mäsko opečieme na panvici, pár minút z oboch strán.


A voilá, skvelé, chutné a rýchle jedlo je na svete. Mrkva je sladučká a balzamikový ocot jej dodáva zvláštnu inú príchuť. Podľa mňa je skvelou prílohou hlavne ku kuraciemu mäsku a určite ju budem robievať častejšie. Mäsko je slané vďaka sójovke, no zázvor mu dodáva krásnu vôňu a charakteristickú jemnú štipľavú príchuť.