In the park




Today I am wearing:
Dress with tassels: Gate
Jeans Vest: Second hand (Gap)
Heels: boohoo.com
Red clutch: Second hand (Forever 21)


Dnes sme boli s mojím Jajom v parku, je tam krásne svetlo :) Vymyslela som si na tento, po dlhej dobe krásny a slnečný deň, minišaty so strapcami. Nerada ale nosím niečo čierne. Pre mňa je táto farba farbou smútku a necítim sa v nej dobre, hlavne v lete. Šaty vždy rada niečím ozvláštnim. Sako je ale pre mňa už too mainstream po tom, čo som našla v sekáči túto úžasno geniálnu skvelo skvelú rifľovú vestu. Je taká originálna, nevšedná a príjemná na nosenie, že by s ňou vyzeralo dobre aj vrece zemiakov, to je fakt. Ďalší poklad do mojej zbierky sekáčových úlovkov je táto kabelka. Nepovedzte, že sa Vám nepáči :) Síce je to zlaté zapínanie celkom nepraktické, už dlho pasiem po takejto farbe kabelky. Pôsobí naozaj ako šperk. 

Na fotkých, žiaľ, nevidno veľmi dobre to, že šaty majú strapce. Vyzerá to veľmi dobre a efektne, hlavne keď kráčam. Takže aj čierne šaty musia mať na sebe niečo originálne, aby som si ich všimla, prípadne kúpila. Obdivujem ľudí, ktorí si na seba dajú obyčajné čierne jednoduché veci a vyzerajú v tom neprehliadnuteľne. Nemyslím, že medzi takých patrím. 

Momentálne sa tiež teším z novej sady krásnych ružových kufrov. Zatiaľ sú tieto poklady ukryté v špajzi a čakajú na naplnenie na začiatku augusta, kedy ideme s Jajom smer Paríž a Stredná Amerika za jeho rodičmi, ktorý žijú v Mexiku už dlhé roky. Zavítame napríklad aj do Cancunu (teším sa na tie fotky!!!) Pomaly sa preto učím po španielsky. Som toho názoru, že keď človek niekam cestuje, je jeho povinnosťou a aj akýmsi vzdaním holdu dane krajine, keď sa aspoň trochu naučí ich jazyk a reálie. Španielčina je krásny jazyk a oproti francúzštine naozaj banálny a ľahký.



Fotky neretušujem, takže vidno aj moju krásnu modrinu :D Zvykajte si, pri mojej manuálnych prácach doma by bolo nemožné ich nemať :D