Lady Dior


Dnes som sa cítila naozaj skvele, hlavne kvôli sviežemu letnému outfitu. Úžasné tričko posiate ružami mám z Romwe.com. Momentálne je za skvelú cenu a môžem Vám ho len odporučiť :) Všetky pohľady boli na mne vďaka tomu, že je naozaj výrazné. Mám naozaj rada takéto kúsky, pretože nemusím príliš vymýšľať, ako to všetko zladím. Ku zložitému výraznému kúsku preferujem jednoduché čisté nohavice alebo nenápadnú sukňu. Podobných kúskov majú na tejto stránke veľa a za skvelú cenu. Momentálne je najviac "in" látka s potlačou očiek, ako napríklad na týchto šatách

Čo sa týka módy, momentálne hľadám krásne dlhé slávnostné šaty na sestrinu svadbu. Ak by ste mali nejaké tipy alebo poznali dobré obchody, dajte mi vedieť, veľmi mi pomôžete :)




Today I am wearing:
T-Shirt: Romwe.com, shop here
Pants: Gap
Shoes: Bonprix
Clutch & sunglasses: some noname shop in Zvolen
Huge bracelet: DIY