Ray Ban in the city


Today I am wearing:
Mum´s jeans shirt
H&M old skirt
Sandals - some cheap shop in Zvolen
Lucky bracelet from Mexico
Watch: House
Necklace: Bijoux Brigitte
Clutch: New Yorker
Sunglasses: Ray Ban


Hurá hurá! Konečne prišiel ten nádherný čas sukní, vysokých opätkov, slnečných okuliarov a tepla! Neskutočne sa teším. Práve leto milujem najviac, keďže človek si môže obliecť úplne čokoľvek. V zime sa, myslím, obliekame až príliš fádne. Všimla som si, že ženy menia možno tak farbu šálu. Je to asi tým, že kabátov máme v šatníku naozaj oveľa menej ako blúzok, tričiek a sukní. 

Čo by som vypichla ako najväčšiu vychytávku a "must have" tejto sezóny? Určite bezpochyby tzv. Áčkovú sukňu. Určite si jednu (aj desať) zaobstarajte, neoľutujete. Jej dokonalý tvar šikovne zamaskuje aj väčší zadok a vykúzli priam osí krásny driek. Plus s vysokými opätkami sa budete cítiť ako princezné :)

Sandáliky, ktoré mám na nohách na mne uvidíte určite často. Patria totiž k mojím najobľúbenejším a ak sa dobre pamätám, ich cena nepresiahla ani 15 eur. Ak si chcete kúpiť krásne a pohodlné topánky na leto, kúpe si niečo v tomto štýle. Všimnite si, že opätok nie je príliš vysoký a remienky obopínajúce nohu zaisťujú stabilitu. A názor chlapa? Môj Jajo sa viackrát vyjadril, že z milióna topánok, ktoré mám, sú práve tieto tie najkrajšie. 

V lete hýriacom farbami si takisto doprajte výrazný rúž. Momentálne letia kadejaké farby od bordovej po dokonca čiernu, no ja nedám dopustiť momentálne na oranžové pery. Značka Essence, ktorú predáva aj Tesco alebo DM drogerie má v ponuke nádherný odtieň za super cenu a vôňa ako detské Orbit žuvačky :) Na zjedenie! Najlepšie na tomto odtieni rúžu je to, že pery nevyzerajú žlté, ako je to pri iných odtieňoch.