Dress & Converse




Priznám sa, kombináciu dlhých šiat a ležérnych Conversiek som donedávna považovala za nie príliš pekné a nikdy by som si tieto dve veci spolu nedala na seba. No už v skúšobnej kabínke, keď som mala tieto dlhé čierne šaty na sebe som zistila, že ich budem nosiť výhradne s takýmto typom obuvi. Cítim sa v tom neskutočne pohodlne a vďaka rozparkom aj trošku nevšedne a hlavne veľmi vzdušne. Niekto by si k takejto športovej košeli vzal rifle alebo obyčajné čierne nohavice. No keď som sa prešla po meste v tomto outfite, cítila som, že sa na mňa pozeralo so záujmom veľa ľudí. Je to naozaj nevšedná kombinácia a ak chcete vystúpiť z davu, určite si takéto šaty kúpte a noste ich trebárs aj so starkinými papučami. Dôležité predsa je, aby sme sa nebrali vážne, pretože móda a obliekanie nie je nič viac len hra :)

Ja si ešte musím sama sebe pogratulovať, že som konečne našla šaty, ktorých dĺžka vyhovuje mojej trpaslíčej výške. Väčšina dlhých padavých (možno ja letných) šiat je príliš dlhá a vždy pri skúšaní som nimi aspoň spravila službu obchodu a pekne im nimi pozametala kabínkové priestory. 

Za fotky ďakujem môjmu Jajkovi, ktorý našiel záľubu v skúšaní a nastavovaní môjho nového foťáka. Holt, ďalšia párová obľúbená činnosť je na svete: fotenie módnych kravín na Lenkin blog, ktorý sa postupne rozrastá o nových a nových čitateľov. Aj keď tomu veľmi výrazne pomáha moje písanie článkov a reklama na najčítanejšom lifestylovom portály, Refresher, aj tak ma čísla návštevnosti a Vaše pozitívne komentáre veľmi veľmi tešia a dúfam, že Vás aspoň trochu inšpirujem ku kúpe nového kúsku do šatníka alebo obmene starých zvykov v obliekaní a spoločne aspoň trošíčku osviežime naše ulice. :)





Today I am wearing:
Dress: Second Hand
Shirt: Gate
Shoes: Converse
Watch: House
Bag: F&F