THE STYLEMON + GIVEAWAY SHIRTINATOR.SK


Tieto slnečné dni si naozaj užívam! Aj keď pravdupovediac v 40 stupňovej horúčave je poskladanie originálneho pekného outfitu naozaj ťažké. Človek sa sústredí len na to, aby bolo oblečenie ľahké, voľné a čo najvzdušnejšie. Ja sa momentálne teším z môjho nového trička. Vyrobila som si ho sama na shirtinator.sk a proces vytvárania a toho, ako to vlastne na tejto super stránke funguje, môžete vidieť TU

Stránka shirtinator.sk je skvelá hlavne kvôli tomu, že si na nej môžete vytvoriť akékoľvek oblečenie s Vašim vlastným originálnym nápisom. Ja som už dávno túžila po takomto tričku. Výroba bola detsky jednoduchá a nevedela som sa dočkať, kedy príde. Veľmi milo ma prekvapilo, že mi tričko prišlo domov krásne zabalené už po 3 dňoch od objednania! A to to tričko aj museli vyrobiť! Som naozaj spokojná :)

Môj blog je pomaly už ako moje dieťa. Makám na ňom, starám sa oň a zovšadiaľ počúvam samé komplimenty a chvály. To všetko ma posúva vpred. Je pre mňa splneným snom, keď robím, čo ma baví, píšem a venujem sa móde a inšpirujem tým ďalších ľudí. Momentálne sa teda teším aj z takej maličkosti akou je tričko s potlačou loga môjho blogu :)

Máte aj vy nápad, ktorý by ste radi realizovali na SHIRTINATORE? Prinášam Ti GIVEAWAY a keď vyhráš, zadara si môžeš svoje myšlienky, výroky, logá alebo fotky vytlačiť na čokoľvek! 

Aké sú podmienky?
1) Staň sa fanúšikom Stylemon blogu na Facebooku TU
2) Likuj tiež Shirtinator na FACEBOOKU
3) Do komentu pod tento článok zadaj svoju emailovú adresu a napíš, čo by si si dal vytlačiť.
Vyhráva tá najoriginálnejšia myšlienka! :)

(Táto súťaž je určená len pre fanúšikov môjho blogu z Česka a zo Slovenska od 21.7. do 31.7. This competition is only for my fans from Czech Republic and Slovakia. Sorry guys, next time :) )



Waistcoat: Gap
T-shirt: SHIRTINATOR.SK
Pants: No brand

Photos by my BEST photographer Adie Photo Experiments.