NEW IN: SLIP ON SHOES


Pracovný názov takéhoto typu topánok je pre mňa "batinky". Pôvodne možno tak cvičky alebo prezuvky v škole sa momentálne stali jedným z najmodernejších kúskov. Keď som na internete uvidela tieto batinky na stránke outlet-oblecenie.sk, neváhala som a hneď som si ich objednala. Táto stránka je skvelá hlavne kvôli tomu, že ponúkajú značkové veci za naozaj nízke ceny. Tovar Vám príde domov prakticky hneď a personál Vám pohotovo odpovie na všetky otázky tak, ako aj mne.

Už dlhšiu dobu som chcela tigrované balerínky, loafers alebo iné topánky. Tieto budú vyzerať super s celočiernym alebo naopak bielym oblečením. O kvetovaných nehovoriac. Pri takejto potlači topánok naozaj nebudem prílišne riešiť, čo na seba, keďže pozornosť celého outfitu bude práve na nich. Sú také pohodlné, že by som v nich išla aj na kraj sveta! Jediné, či si musím ešte prikúpiť sú úplne kratučké členkové ponožky, keďže naboso by som sa v nich ja osobne necítila dobre.

Takže sa pokochajte mojimi novými objavmi a určite si kúpte tie svoje "vyvolené" keďže sú naozaj veľmi pohodlné. :)