New in


Predvčerom som mala výnimočne trošku času, a tak som zašla do môjho obľúbeného sekáča. A ako je tomu už zvykom, vždy tam nájdem perfektné kúsky, ktoré nikto iný nemá a navyše za super cenu! Dopriala som si zelené skinny jeans značky Gap, tri tričká, čierne dlhé šaty H&M, čierny overal s potlačou očiek a krásne vzorované obtiahnuté puzdrové šaty.
Neskôr v Gate som si kúpila masívny zlatá prsteň a dva páry loafersiek. Kvalita nič moc, asi ako cena :D ale aj tak ich plánujem nosiť možno tak jednu sezónu.



Síce tričká s takouto potlačou typu MTV alebo americkej vlajky už moderné veľmi nie sú, mne sa veľmi páči. Je z dobrého materiálu a hlavne kratšie, takže ho môžem nosiť k sukni alebo kraťasiam s vysokým pásom.


Tieto šaty sú absolútna pecka a neľutujem ani trošku ich kúpu! Určite si doprajte takýto (na Slovensko možno nezvyklý) kus odevu v podobe dlhokánskej sukne alebo šiat. Včera som si ich obliekla so vzorovanou košeľou, Converskami a veľkou čiernou kabelkou a myslím, že pozornosť okolia bola dosť veľká :D a navyše som sa cítila veľmi príjemne, pretože šaty majú na bokoch veľké rozparky
Pokojne by som si ich ale obliekla spolu s vysokými sandálikmi, doplnila by som ich zlatou výraznou bižutériou a mala by som outfit ako stvorený na väčšiu udalosť.







Taktiež som už dlhšiu dobu chcela overal na leto. Keď som si obliekla tento, povedala som si, že nechcel len tento, ale aj desať ďalších podobných :D Na leto je to úžasný kúsok oblečenia, určite si jeden doprajte. Overal má tú výhodu, že je s nohavicami, takže nemáte nepríjemný pocit ako možno pri príliš krátkej minisukni.
Absolútnou vychytávkou sú tieto vzorované šaty, ktoré mi dokonale sedia a vpredu majú zaujímavo navrstvenú látku. S bielymi Converskami ich budem nosiť do mesta a s čiernymi doplnkami a vysokými topánkami napríklad na párty. Dajú sa zladiť na každú príležitosť :)


Tieto dva páry topánok tzv.loafers stáli strašne málo a tomu prislúcha aj nízka kvalita. Myslím, že mi vydržia asi tak jednu sezónu. Človek ale nikdy nevie, možno dovtedy aj vyjdú z módy a nebude ma vôbec mrzieť, že sa mi rozpadli. Chcela som len topánky na leto, ktoré môžem nosiť s bielou kabelkou, ktorú som predstavila v minulom článku New in. Myslím, že sa mi podarilo nájsť vhodné.