NEW BABY!





Včera som od Jaja dostala predčasný meninovo narodeninový darček. Ale že aký darček!!! Stále tomu neverím a strašne neskutočne sa teším. Vedela som, že na rozvíjanie blogu a poriadne dobré fotky všetkého možného budem raz potrebovať zrkadlovku, ale ja sa v takýchto veciach veľmi nevyznám a nechám si poradiť. Jajo ma však predbehol a tak som dostala asi najkrajší darček :) Je skvelé, keď ma moji blízki podporujú ako najviac vedia v tom, čo ma baví a v čom sa zlepšujem a chcem sa zlepšovať :)

Týmto zahajujem zmenu, chcela by som fotiť všetky zaujímavé veci, obľúbené obchody s oblečením, obľúbené kúsky oblečenia, rady, lifestylové vychytávky a budem veľmi rada, keď tým niekoho inšpirujem.

PS: onedlho, pevne dúfam, uvidíte prvý outfit post all in sponzorské veci. Som sama zvedavá, ako to zvládnem nakombinovať, keďže je celkom dosť ťažké dostať veci a všetky ich zladiť do jedného outfitu tak, aby to vyzeralo dobre, ale teším sa :)
Prajem krásny deň,

L.



A takto zhruba nejako fotí. Je podľa mňa celkom slušný na to, že som fotila v príšerne zlom svetle v noci a fotky sú neupravené.