Today I am wearing: white & mint fresh spring combination


Tak toto fotenie s mojou Adelkou sme si náramne užili, keďže bol krásny slnečný deň a okolo nás boli samé rozkvitnuté stromy :) Mám na sebe svoju obľúbenú jarnú farbu, bielu, ktorú plánujem nosiť aj cez leto. 

Momentálne je pre mňa biela "novou čiernou" a aj keď niekto hovorí, že rozširuje, mne je to fuk. Je to krásna a svieža farba, úplne dokonalá na slnečné dni. Čierna farba počas takéhoto počasia sa mi zdá veľmi pochmúrna. Plus mentolové nohavice krásne outfit oživia. Už dávnejšie sa mi začala páčiť nevšedná kombinácia jednoduchého vrchu a vzorovaných alebo nápadne farebných nohavíc. Všetko, čo som mala na sebe počas tohoto fotenia je z perfektných materiálov, a tak som sa cítila naozaj skvele. Počas teplých dní je hlavne materiál veľmi dôležitý. Nie je predsa nič horšie ako 30 stupňov a umelohmotné šaty :D 

Je ale jedna vec, ktorú som si po fotení na fotkách všimla. Nohavice sú mi akési voľné, hlavne v oblasti kolien (zúžili sa mi kosti? :D ), a tak začnem v obchodoch pátrať po dokonale sediacich nohaviciach. Máte nejaké tipy? Platí pravidlo, že nohavice sedia perfektne vtedy, ak sa pri chodení príliš nekrčia na kolenách.

Prajem Vám krásny deň a skúškujúcim veľa síl :) Ja to už mám, okrem jednej skúšky, za sebou a poctivo zarezávam v práci, prekladám pre agentúru a píšem články pre Refresher, takže je toho naozaj viac než dosť :)










Today I am wearing:
Blazer - I have no idea, 100 years old
T-shirt - Paul & Joe, from France
Pants - Gate
Necklace - Bijoux Brigitte
Clutch - some shop in Zvolen
& my everyday accessories - DKNY watch + Ray Ban glasses


Photos by Adie Photo Experiments