NEW IN: BEST SALE


Pred pár dňami som zašla do mojej najobľúbenejšej drogérie DM. A čo nevidím? Skvelú dekoratívnu kozmetiku za ešte skvelejšie ceny! Predavačka mi povedala, že takéto výpredaje budú mať v drogérií už vždy, pretože jednoducho chcú zákazníkom priniesť čo najviac noviniek, a tak sa, prirodzene, musia zbavovať starších modelov. Kúpila som si teda neskutočne skvelé veci za pár centov :) Myslela som aj na moju sestru, ktorá sa momentálne osamostatnila, a tak nemá na dosah všetku moju kozmetiku na kradnutie :D Rozhodla som sa jej kúpiť základné veci na líčenie v jemných odtieňoch a výrazný rúž a lak na nechty, ktoré má veľmi rada. A ceny? Určite hneď po prečítaní budete do tejto drogérie bežať aj vy :)

Zlatý a ružový lak na nechty Catrice: 0,39 
Dymové a zlaté očné tiene Essence: 0,29
Max Factor očné tieňe v pere: 1,45 
Líčka Alverde: 0,39 
S-he tmavošedý lak na nechty: 0,19 
S-he tmavofialový rúž na pery: 0,19 
Ružový balzam na pery Essence: 0,39 
Líčka Essence: 0,39 
Červený rúž Essence: 0,39 


Ružový alebo červený lak na nechty je na leto skutočne najlepší. S opálenou pokožkou vytvára krásny kontrast. Počas tejto sezóny sú moderné perleťové a chladné odtiene lakov, ja však vždy radšej uprednostním takéto pestré výrazné farby. Značka lakov Essence je skvelá hlavne kvôli cene, ktorá nie je vôbec vysoká. Lak vydrží bezchybne dva až štyri dni, čo je prijateľné, ak rady často meníte odtieň. Lak na nechty Max Factor (na obrázku nižšie) však v pôvodnej cene je drahší a mám pocit, že aj oveľa kvalitnejší. Lak mi vydržal bezchybne skoro týždeň!



Keď idem večer von, rada uprednostňujem dymové líčenie. Je to aj z dôvodu, že nosím dioptrické okuliare, a tak si takýto odtieň môžem pokojne dopriať, keďže za okuliarmi trošku zanikne. Tento tieň sa mi veľmi páči aj kvôli čierno-striebornej trblietavej farbe, ktorá sa skvele hodí na párty.



Líčka Alverde som kúpila sestre. Páčilo sa jej najmä krásne balenie výrobku :) 




Priznám sa, od tohto balzamu som očakávala viac. Myslela som si, že aspoň trošku zafarbí pery, no opak je pravdou. Pery síce vyzerali hydratované, no to bolo asi tak všetko. No ak chcete len predísť suchým perám a mať v kabelke po ruke balzam v peknom a malom praktickom balení, tak je postačujúci. 


Sestre som kúpila tiene vľavo a vpravo. Sú naozaj nenápadné tak, ako to má rada ona. Zlatý tieň má zaujímavý trblietavý odtieň, ktorý je zároveň nevtieravý. Oba odtiene sú nenápadné a skoro až neutrálne a keďže sestra vykonáva prácu, v ktorej si nemôže dovoliť výrazné (možno vulgárne) denné líčenie, veľmi sa im potešila.


Tieto tieňe od Max Factoru sú skutočná pecka! Hneď ako ich videla moja mamina, ukradla mi ich a dennodenne ich používa :) Sú skvelé, pretože ona má ráno vždy málo času na líčenie, a tak praktické balenie v pere si veľmi obľúbila. Nemusí totiž používať aplikátory a štetce, len si ich jednoducho a rýchlo nanesie, ako keby písala perom. Tiene vydržia celý deň a myslím, že týmto si ma táto značka získala. Určite si nabudúce niečo znova vyberiem.









Tento rúž som si kúpila čiste len a len kvôli experimentu. Možno sa bude hodiť na fotenie outfitu na blog, keď budem chcieť mať na sebe niečo zaujímavé. Ja osobne by som ho ale počas dňa nenosila, keďže pery vyzerajú byť fiallové, ako keby som práve jedla černice :D