SHOPPING TIP: BIG BROWN BAG

 Kamarátka Zuzka mi dala včera bojovú úlohu: zožeň mi na nete jednoduchú, ale rafinovanú hnedú kabelku za dostupnú cenu. Nuž, pustila som sa do prehľadávania mojich najobľúbenejších online butikov a tu sú výsledky :) pridávam (čisto len pre ochkanie a pekný pohľad) aj značkové dizajnérske kúsky a napokon aj kabelky, ktoré síce do Zuzkiných kritérií nepatria, no zaujali ma kombináciou farieb alebo strihom a tak ich sem dávam pre inšpiráciu :)
Máte aj vy doma kabelku v takomto odtieni? Pre mňa je hnedá kabelka "novou čiernou" a nosím ju najčastejšie. Uprednostňujete drahšie kabelky na úkor kvantity alebo máte doma viacero lacnejších kúskov?
Ahoj čau pozdravujem :) 
 Mini leather boat handbag here - 32
Asos satchel bag here - 25
Pieces bag here 
Liz Clairborne Casey Small Satchel - 48

 Pull & Bear shopper bag here - 28
Cloth large crossbody here - 29
Forever 21 messenger bag here - 21
Forever 21 faux leather tote here 

Oasis satchel bag here - 21
Pieces bag here 
Topshop crossbody bag
New Look backpack here - 28
Asos shopper bag here - 42
Pimkie cognac sac here - 20

Henri Bendel tote here - 216
Michael Kors tote here - 195
Chanel tote bag here - 1054
Valentino tote bag here - 1280
 Horse print satchel here - 33
 Asos satchel bag here - 28
River Island bag here - 42
Accessorize colour block crossbody bag - 39
Natural mini colour block crossbody bag here - 21