LEO PRINT DRESS









I am wearing:
Hat: Gate
Dress: F&F
Boots: New Yorker
Clutch: from Corsica
Necklace: gift from friend (Cropp?)
Bracelet: hand made by Mima
Watch: DKNY



        Keď som v obchode našla tieto šaty s leopardím vzorom, nemohla som odolať! Vo všeobecnosti sa mi veľmi páčia zvieracie potlače na oblečení a doplnkoch, no tieto šaty majú dievčenský strih a leo vzor im dodáva rafinovanosť. Plánujem ich nosiť len tak v lete do mesta, alebo doplniť ich o čierne doplnky, dymové líčenie a využiť ich aj na párty alebo inú udalosť.
       Páči sa mi na nich hlavne dĺžka rukávov a to, že nemajú výstrih. Nemám rada šaty s hlbokým výstrihom, cítim sa v nich nepohodlnne. Tieto sú však vykrojené vzadu, a tak vyzerajú veľmi netradične a zaručene na ulici upútajú :)

       Prajem krásny začiatok týždňa :) Ja mám hneď dve ťažké skúšky plus plno prekladov do agentúry, aby toho nebolo málo, takže držte palce!