THE OLD OLD OLD SKIRT


Možno to poznáte. Staré, staromódne veci majú v sebe istú dávku originality a nosiť ich je úlet :) Ja mám šťastie na veľkú rodinu, takže takýchto vecí mám dostatok. Sú to veci, ktoré sú veľmi staré, čiže vyrobené v dobe, kedy kvalita bola prioritou. V obchodoch ich len tak ľahko neuvidíte, čiže model je jedinečný a v dave sa určite nestratíte. Na fotkách mám na sebe sukňu (myslím) od tety. V dobe, kedy si ju kúpila ona sa takéto sukne nosili s blúzkami a perlami a dáma tak pôsobila veľmi elegantne. V dnešnej dobe je ale móda oveľa otvorenejšia a uvoľnenejšia a tak ju môžete kombinovať hoci aj s teniskami alebo ležérnou mikinou, či koženou bundou a ruksakom. 
Preto jedna rada: staré oblečenie nevyhadzujte, ale odložte! Móda sa stále vracia a o pár rokov samy sebe budete ďakovať za taký originál :)
Čo sa týka fotiek, fotila ma kamoška Adelka, ktorá presne vie ako na to!Ak máte záujem o takéto fotky, stačí jej napísať :)
https://www.facebook.com/AdiePhotoExperiments


Skirt: 2nd hand
Sweatshirt: second hand
Pumps: H&M
Necklace: H&M
Photos by Adela Mituchovicova